عشق من: MARYAM
عاشقانه
عاشقانه 

دير گاهيست که تنها شده ام قصه غربت صحرا شده ام 

وسعت درد فقط سهم من است باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آيينه ز من بي خبر است که اسير شب يلدا شده ام

من که بي تاب شقايق بودم همدم سردي يخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنيد تا نبينم که چه تنها شده ام

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم  


 حتی برای"تو" که سالها منتظر در زدنت بودم


برای دوست داشتن محتاج دیدنت نیستم...


اگر چه نگاهت آرامم می کند محتاج سخن گفتن با تو نیستم...


اگر چه صدایت دلم را می لرزاند 

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن.شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است

دوست دارم

نگاهت کنم ...صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم 

دوست دارم بدانی 

حتی اگر کنارم نباشی
 
باز هم 

نگاهت می کنم ... صدایت را می شنوم...به تو تکیه می کنم

همیشه با منی و همیشه با تو هستم هر جا که باشی



تا خیالت به سرم میزنه گریم می گیره
 آروم....

آروم...

دل تنگم... داره بی تو می میره




زندگی یعنی ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن 

دیوانه وار عشق ورزیدن

 و عاقبت در حسرت آنچه دل می خواهد و منطق نمی پذیرد سوختن



تقدیم به آنکه دوری اش غمم 

خانه اش قلبم

وفراموشی اش مرگم است


 سراغم رو نمیگیری !چی شد 

رفتی با یکی دیگه

چی شد افتادم از چشمات

غرق خیال کی شدی که دیگه به چشمات نمیام.

این همه بی توجهی به من بیشتر از این داغونم نکن

این همه بی توجهی به بغض صدام به کی داری فکر میکنی

آه عشقم من فانوس لبخندت بودم

غرورت 
گریه ات 
خشمت 

اسیرم   خسته ام   تنهام   دلشکسته ام   مرا در یاب.....

گر در نیابی میمیرم.

a.jpg


نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: